EXPERT X5 ERP
 

Project Management pe Devize in Constructii

  • Urmarirea contractelor sau proiectelor cu mai multe etape, lucrari sau stadii de executie care presupune urmarirea derularii in timp si pe etape ai unui proiect sau contract cu posibilitatea de a se compara datele initiale introduse in devize, considerandu-se ca fiind antecalculatii, pe etapele proiectului cu datele din documentele intocmite in decursul derularii acestuia.
  • Urmarirea continua a diferentelor dintre cantitatile si valorile din devize (la pret lista) fata de cantitatile si valorile efectiv angajate in proiecte
  • Urmarirea executiei manoperelor pe categorii de manopera, cu valori normate si realizate, pe persoane
  • Urmarirea diferentelor intre normat si realizat la lucrul cu utilaje
  • Posibilitatea platii muncitorilor in acord, dupa timp normat pe fiecare componenta a unui deviz
  • Posibilitatea incarcarii proiectului cu materiale si lucrari neprevazute in deviz, pentru a determina costul real al proiectului.
  • Posibilitatea reutilizarii unor devize anterioare
  • Este cea mai completa aplicatie pentru gestiunea proiectelor de investitii asigurand controlul riguros al termenelor de executie si alocarea resurselor destinate proiectelor
  • Asigura o viziune structurata si unitara la nivelul tuturor investitiilor derulate
  • Accesul in timp real la informatiile referitoare la starea investitiilor,acces asigurat la toate nivelurile ierarhice pe baza drepturilor de acces definite
  • Urmarirea riguroasa a stadiului de derulare a lucrarilor si a decontarilor
  • Depistarea in timp util a punctelor sensibile ale investitiilor si posibilitatea corectarii lor in timp util
  • Stabilirea cash-flow-ului pe diferite intervale de timp punand in balanta cheltuielile planificate cu beneficiile programate a se realiza
  • Analize privind performanta printr-o serie de indicatori de eficienta economica, oferind o imagine clara a im plicatiilor unei investitii in ceea ce priveste derularea in timp,costuri si profit
  • Gestionarea bugetului la un randament cat mai ridicat
  • Control si rapoarte stadiu buget
  • Posibilitatea analizei costurilor pe baza conturilor de cheltuieli/centre de cost, definite intr-o structura arborescenta, cu evidentierea tuturor tipurilor de cheltuieli inregistrate la nivelul fiecarui centru, indiferent de specificul acestuia