-
Urmarirea contractelor sau proiectelor cu mai multe etape, lucrari sau stadii de executie care presupune urmarirea derularii in timp si pe etape ai unui proiect sau contract cu posibilitatea de a se compara datele initiale introduse in devize, considerandu-se ca fiind antecalculatii, pe etapele proiectului cu datele din documentele intocmite in decursul derularii acestuia.
-
Urmarirea continua a diferentelor dintre cantitatile si valorile din devize (la pret lista) fata de cantitatile si valorile efectiv angajate in proiecte
-
Urmarirea executiei manoperelor pe categorii de manopera, cu valori normate si realizate, pe persoane
-
Urmarirea diferentelor intre normat si realizat la lucrul cu utilaje
-
Posibilitatea platii muncitorilor in acord, dupa timp normat pe fiecare componenta a unui deviz
-
Posibilitatea incarcarii proiectului cu materiale si lucrari neprevazute in deviz, pentru a determina costul real al proiectului.
-
Posibilitatea reutilizarii unor devize anterioare
-
Este cea mai completa aplicatie pentru gestiunea proiectelor de investitii asigurand controlul riguros al termenelor de executie si alocarea resurselor destinate proiectelor
-
Asigura o viziune structurata si unitara la nivelul tuturor investitiilor derulate
-
Accesul in timp real la informatiile referitoare la starea investitiilor,acces asigurat la toate nivelurile ierarhice pe baza drepturilor de acces definite
-
Urmarirea riguroasa a stadiului de derulare a lucrarilor si a decontarilor
-
Depistarea in timp util a punctelor sensibile ale investitiilor si posibilitatea corectarii lor in timp util
-
Stabilirea cash-flow-ului pe diferite intervale de timp punand in balanta cheltuielile planificate cu beneficiile programate a se realiza
-
Analize privind performanta printr-o serie de indicatori de eficienta economica, oferind o imagine clara a im plicatiilor unei investitii in ceea ce priveste derularea in timp,costuri si profit
-
Gestionarea bugetului la un randament cat mai ridicat
-
Control si rapoarte stadiu buget
-
Posibilitatea analizei costurilor pe baza conturilor de cheltuieli/centre de cost, definite intr-o structura arborescenta, cu evidentierea tuturor tipurilor de cheltuieli inregistrate la nivelul fiecarui centru, indiferent de specificul acestuia